30 (deel 2)

Maar vandaag is ook je verjaardag

Met die woorden kon er een start worden gegeven aan de tweede deel van mijn verjaardag. Alweer onverwachts en alweer voor een grote deel niet zo bijzonder. Ik kan bloggen over wereldschokkende feiten als inkopen (no shit, sherlock!), alweer op de bouw staan (alweer?) of mijn fiets in ontvangst nemen. Oh misschien toch even over die laatste, want dat ding is prachtig.

De 'viering' kwam in versnelling in de avond uren. Zaterdag avond waren we verwacht in Etten-Leur voor de (jawel) dertigste verjaardagspartij van Sander, één van mijn beste vrienden, voormalige muzikale partner en mede oprichter van defuncte ondergronds sensatie Realizm Fam (nou..) Onze laatste ontmoeting dateerd van 2005 in Brussel toen we samen naar een concert van Norah Jones zijn geweest. En doch, vanaf het moment dat we binnenkwamen door een 'door ons geïmproviseerde voordeur' leek het net alsof er geen vijf jaar voorbij was gegaan. Behalve de verrassing op hun gezicht toen we langs de raam.... ik bedoel voordeur zijn binnengekomen. Fijn. Heel fijn. Somethings never change!

Wat ook fijn is dat EL feestjes nog altijd even vet zijn gebleven. Al waren de meeste mensen voor mij onbekenden, na ongeveer een half uur waren dat allemaal vrienden. Het was gezellig zonder geforceerde stommiteiten, maar gewone
stommiteiten en zelfs een lange introductie in groepsbondage.

Ik kijk al naar uit naar volgende fiesta!

0 reacties: