Twintig twaalf

Beste vrienden, maatjes, vervreemde vrienden, rondreizende vrienden, voormalige vrienden.. Hoe gaat het met u? Met mij gaat het redelijk. Nog steeds bij dezelfde werkgever, zelfde prachtige wederhelft en zonder rijbewijs.

Wat zegt u, geen vooruitgang? U vergist zich, ik heb vooruitgang geboekt. Om exact te zijn 2.2 kilometer vooruitgang. Ergo, onze huisje is klaar en wonen al bijna 9 maanden in. Er is nog wat werk in de winkel maar dat zijn zaken die we al te graag verspreiden in een meerjarenplan.

Ik ben een half jaar verwijderd van een getuigschrift "Leraar secundair onderwijs". Met deze bekwaamheidsbewijs mag ik PAV (praktijk algemene vakken) en MaVo (maatschappelijke vorming) geven. Die microbe werd ontwaakt na een paar goede gesprekken met een collega met wie ik samen aan de opleiding ben begonnen. Nu nog een paar algemene vakken doen en "den grote stage".

Wat betreft het roman die ik wou schrijven : ik ben begin eraan zodra de opleiding is gedaan. Dat betekend ten vroegste begin 2013.

I will keep you posted!

0 reacties: