Ik wil..

..graag een boek schrijven en daarin iedereen die ik ooit gekend heb een eigen personage geven. Fictie, maar met veel realiteit uit mijn verleden. Geen autobiografie, misschien kom ik zelf niet eens in voor. Liever een hoofdrol speler die enkele karaktereigenschappen van mij heeft dat bepalend is voor het verhaal.

SPOILER: De kerel is dol op hiphop en soul, beide muziek soorten spelen ook een hoofdrol in het verhaal. Meer zal ik niet willen verklappen. Sorry.



Believe or not, ooit was ik aan begonnen. Tien pagina's waarvan ik 1 aan sommige vrienden heb laten zien. Hun reacties? Positief, behalve over mijn taal en schrijffouten. Ja, vooraleer u mijn kryptonite naar mijn fonkelnieuwe bril gooit, zal ik het zelf op tafel zetten. De kryptonite doen wegsmelten is weer iets voor 'na de zomer', ik pin er geen jaar aan vast. Het schrijven heb ik door tijdsgebrek achterwege gelaten. Echter, het verhaal ben ik wel mentaal aan het uitwerken.



Que sera, sera.. whatever will be, will be..

2 reacties:

Anoniem zei

Als je over mij schrijft, vergeet je dan niet mijn sterker dan normale spierkrachten te vermelden.
En PLEASE, zeg niets over die wrat op m'n kont!

Lodi zei

You go Homie! (zelfkennis is het begin van wijsheid)