Ik word..

..de oplossing voor al je problemen. Of de oplosser voor al je problemen. Nee, serieus, ik ben van mening dat ik een goeie adviseur zou zijn voor... alles. Familiale kwesties, relatie problemen, ronkende Wii-consoles, etc etc.

Waarom? Omdat kleine baby Jezus mij belast heeft met de kracht om uw problemen te horen. Misschien is dat de reden waardoor ik altijd verzeild raak aan de telefoon. Een mystieke kracht van de opperste wezen(s) wil(len) dat ik de mensen van het (niet zo of minder) goede leven help om nog betere (of stabielere) leven te leiden. Laten we vertrekken vanuit deze absurde observatie. Dan zit er maar 1 ding en dat is zoeken naar een manier om vanuit deze uberkracht zoveel mogelijk cash uit te halen.

Hoe? Door..

...een zelfhulplijn voor bijna dertigers die wellicht te vaak aan de Wii zitten, zich stiekem voorbereiden op de revolutie, dol zijn op muziek en een fijne neus hebben voor type- en taalfouten! Waarom niet! En u, de lezer zijn geselecteerd als investeerder. Deze unieke aanbieding is enkel 35 jaar geldig, dus reageer snel. Dus, haast u! Amen.

3 reacties:

Anoniem zei

je bedoelt dat je first line helpdesk doet bij een IT bedrijf?

Of dat wij in jou moeten investeren?
Waar stuur ik het geld naartoe?

Ik snap'm niet!

Lodi zei

Beste Scherson,

Ik heb een probleem(pje). Elke morgen als ik wakker wordt heb ik een enorme 'odol', een tent, een granieten staaf (...) enfin, dan lig ik lepeltje lepeltje met mijn eigen penis (Theo Maassen) en daar wil ik graag van af. Heeft U een oplossing voor mijn probleem?

Getekend,
Uw idool aan huis

Unknown zei

Idool, een poster van Lisa Bonet in haar 'hey day' op een zichtbare plaats vanuit uwe bed en de rest komt van zelf.