Etiketje erop

Bij het registreren van deze blog, wordt je op den dure gevraagd om het beestje een naam te geven. Makkelijk was het niet. Niet zozeer omdat ik niks kon verzinnen, maar juist omdat ik teveel opties had in mijn knappe koppie. (ahem) Hieronder een paar voorbeelden:



My Boring Ass Life
Dit is de naam van de blog van de man achter Silent Bob. Je kent hem wel, hij maakte ooit leuke films zoals Clerks.

Pol's Pott
Ayo!

Frank Miller's Pen Filler
Het rijmt, mijn ode naar de man achter Sin City. Maar het is best heaumeaux om je blog te vernoemen naar een persoon die waarschijnlijk geen vliegende fuck om je geeft. Toch?

S.I.N.I.S.M.E. (Sherz Is Nog Inderdaad Steeds Moe, de Eikel)
Klinkt als de naam van een toekomstige religie en is ook een knipoog naar mijn eerste blog, die zo slecht was dat ik zelf nooit las.

De avonturen van avonturloze avonturier
*zucht*

0 reacties: